ČAKLOT

ČAsto KLadené OTázky

FAQ1083x277

Zde naleznete seznam otázek a odpovědí, které se často objevují v souvislosti s obecnými tématy těchto stránek, případně opakované dotazy související s konkrétními produkty, pokud nejsou obsažené v diskuzi či jiných kapitolách.

Tyto otázky a odpovědi jsou shromážděny na jednom místě proto, abyste nemuseli pokládat stejné dotazy opakovaně a abyste mohli rychleji najít potřebné informace.



 

Výpis článků

Lze objednat náhradní napájecí kabel ?

Náhradní díly, vč. napájecích kabelů, nejsou zpravidla dostupné přímo na stránkách eshopu, protože je důležité přesně zjistit, jaký typ k jakému modelu je potřeba. Různých modelů je celá řada a nezřídka se stávalo, že si zákazník objednal kabel, který mu přišel zdánlivě shodný, ale ve skutečnosti nebyl. Abychom předešli zbytečným nákladům spojeným s opakovaným odesíláním různých výrobků, rozhodli jsme se raději pro objednávání cestou emailového požadavku. Pokud odešlete na adresu hello@painguru.cz prostý email se zprávou, ze které bude jasné, k jakému prostředku jaký díl požadujete (může jít o napájecí trafo, napájecí USB kabel, kabel k TENS elektrodám, aj.), naši pracovníci pro Vás ...

Kolik stojí doprava?

S výjimkou malých objednávek do 2.999 Kč veškeré náklady na kurýrní službu hradíme my. Od 3.000 Kč je DOPRAVA ZDARMA. U objednávek do 3.000 Kč je cena dopravy 150 Kč na Slovensko 250 Kč U položek označených "DOPRAVA ZDARMA" je doprava vždy bezplatná bez ohledu na výši objednávky. Bezplatná doprava se však vztahuje pouze na první doručení objednávky. Pokud na doručovací adrese adresát není zastižen ani na druhý pokus kurýra (a nevyzvednutá zásilka je po zhruba týdnu vrácena zpět odesílateli), jsou při dalším doručení již účtovány náklady na balné a dopravu běžným způsobem. V takovém případě&nb...

Co se stane, když si nevyzvednu či nepřeberu zboží na dobírku?

Pro dokončení každé objednávky musí každý kupující kliknout na tlačítko s textem    OBJEDNAT  s povinností platby  . To znamená, že po kliknutí na toto tlačítko se kupující stává právně zavázaným k zaplacení a převzetí zboží.  Tím je splněna zákonná povinnost prodávajících a zákazníkům je tak jasné, že kupní smlouva je s kliknutím uzavřena.  Pokud zákazník objednávku nepřevezme, porušuje smlouvu a stíhá ho povinnost uhradit náklady s tím spojené, například dopravné, zabalení, rozbalení, likvidace obalů, atd. (viz níže).  Pokud jste si tedy objednali zboží na dobírku a zásilku jste si nevyzvedli, jedná se o porušení zákona, konkrétně ...

Kdy svoji objednávku budu mít u sebe?

Veškeré zboží označené „Skladem“ je skutečně skladem na našem vlastním skladě, nikoliv u některého z našich dodavatelů. Jen výjimečně se může stát, že ve stejné době objedná poslední dostupný kus jiný ze zákazníků. V takovém případě budete neprodleně kontaktováni některým z našich pracovníků, který s Vámi dohodne další postup.    ...

Proč si nemůžu nechat doručit mojí objednávku poštou nebo zásilkovnou?

Po dlouholetých (ne vždy pozitivních) zkušenostech jsme dospěli k přesvědčení, že nejspolehlivější dopravou je kurýrem PPL na adresu zadanou zákazníkem. Příliš mnoho zásilek uložených v boxech zůstávalo nevyzvednutých, vracely se po 2 týdnech zpět a zbytečně vznikaly komplikace na obou stranách.  Z toho důvodu považujeme za optimální pro obě strany, když (zejména dražší) zboží Vám předá kurýr přímo do rukou. Pokud se obáváte, že nebudete v době předpokládaného doručení na Vaší adrese (doma, v zaměstnání aj.), je často dobré řešení dohodnout se s někým důvěryhodným (soused, rodina, spolupracovníci, apod.), aby Vaši zásilku převzal, a do objednávky uvést adresu jeho.   ...

Nemůžu se přihlásit do svého zákaznického účtu, co mám dělat?

Vždy je výhoda mít založený vlastní účet, V něm vidíte nejen historii objednávek a veškeré dokumenty či tracking aktuálních objednávek, ale i svoje slevy a zvýhodněné ceny (ale až po přihlášení do tohoto účtu) Může se ale stát, že systém Vás do Vašeho účtu "pustit nechce". Je možné, že zadáváte nesprávný přihlašovací email nebo nesprávné heslo. Pokud již máte svůj účet vytvořený, nejjednodušší cestou je obnovení hesla kliknutím na odkaz "Zapomenuté heslo".   Tímto způsobem získáte opět přístup ke svému účtu. Pokud tento způsob selže, pak je nejlépe spojit se s námi (ideálně emailem na hello@painguru.cz) a my už situaci vyřešíme. Není nejrozumnější cesta zakládat nový účet, pr...

Moje objednávky jsou obratem stornovány? Dělám něco špatně?

Pokud se jedná o automatické stornování objednávek, ty provádí systém eshopu v důsledku různých problémů vzniklých na straně zákazníka v minulosti, které zpravidla výrazně komplikují vzájemné vztahy a působí časové i materiální škody.  Důvodů k automatickému stornování objednávky systémem shopu může být řada, např.:   ZÁSILKY NEPŘEVZATÉ ZÁKAZNÍKEM Typicky se jedná o vrácené zásilky na dobírku nepřevzaté zákazníkem (na zadané adrese nebyl dva dny nikdo přítomen a ani následující týden si objednávku nevyzvedl v depu PPL), vynucené storno a ztráty času, energie i financí související s administrací, obalovým materiálem, zabalením, přepravou zásilek tam a zpět, rozbalení, ...

Ovládací prvky výpisu

7 položek celkem