Tibiální syndrom (MTSS)

18 položek celkem
Thermedic Limb pw150L2 burned 1
Tip
1 720 Kč

Úleva od bolestí, zmenšení otoků, zvýšené prokrvení a zrychlené hojení i regenerace poškozených tkání končetin.

sock
1 190 Kč

ProStretch® NightSock™ ponožka s kovovou deskou pod prsty a popruhem, která Vám pomůže udržet nohu v dokonalém oblouku pro protažení chodidla během spánku.

Cho Pat Shin Splint 3
890 Kč

Dva integrované pásy absorbující nárazy, ideální nejen pro zvládnutí MTSS ("shint splint"). Stimuluje také krevní oběh a udržuje postižené místo v teple.

MojiHeat 4″ Massage Ball c
ZdarmaZdarma
1 280 Kč

--> Sálající teplo během masáže příjemně uvolní vaše svaly. Zároveň rozruší srůsty, omezí bolestivost a zlepší krevní zásobení bolavé oblasti....

MojiHeat 2″Massage Ball a
865 Kč

Bolestivá místa i ztuhlé svaly mírným tlakem a současným intenzivním teplem v podstatě "rozpustíte". Ideální na svaly krku, předloktí a další malé skupiny.

MojiMini
1 040 Kč –8 %
960 Kč

--> 360º všesměrová automasáž hlubokých tkání k úžasné úlevě od bolestí. Zároveň povolí ztuhlost a napětí svalů a rozruší srůsty a jizvy. Výborně...

Nahoru
Další produkty

Bolesti na vnitřním zadním okraji holenní kosti způsobuje zánět okostice (periostu). V angličtině se označují jako „shin splint“ a dnes jsou většinou odborníků označovány jako mediální tibiální stresový syndrom (MTSS).

MTSS se vyskytuje během intenzivní sportovní zátěže a většina autorů uvádí, že hlavní příčina MTSS je zánět periostu holenní kosti. Nové studie ovšem říkají, že pod pojmem MTSS je zahrnuto široké spektrum stresových poranění, jako je tendinopatie, periostální remodelace a stresové reakce kostní tkáně (Gailbraith, Lavallee, 2009). Největší predispozice ke vzniku MTSS mají běžci.

Dále tento syndrom nacházíme u hráčů basketbalu, tanečníků, gymnastů či tenistů (Hubbard et al., 2009). S MTTS má zkušenost přibližně 10 až 20% běžců.

Ačkoliv přesná příčina tohoto není dosud zcela jasná, má se za to, že se jedná o mikrotraumatizaci tkání způsobenou během, chůzí či cvičením na tvrdém povrchu či v nevhodné obuvi nebo nesprávným tréninkem a vysokými dávkami uběhnutých kilometrů.

K úlevě obvykle pomůže speciální bandáž pro "shin splint" absorbující nárazy na úpony bolavých svalů, ošetření fascie a svalů pomocí pěnového válce foam roller (BackBaller, MojiHeat Roller) nebo masáž termoaktivními prostředky MojiHeat, které k maximálnímu uvolnění tkáně současně také intenzivně zahřívají.