Postup při reklamaci

Zde naleznete krátký návod, jak porouchaný výrobek reklamovat:

  1. Vyplňte Reklamační protokol, co nejpřesněji popište vadu výrobku.

  2. Odešlete reklamovaný výrobekt společně s reklamačním protokolem na níže uvedenou adresu.
    Pokud je to možné výrobek zabalte do původního obalu, přibalte všechny jeho komponenty a ochraňte jej před poškozením při přepravě.

    painGURU
    (c/o Meditrade, s.r.o.)
    Plzeňská 211
    252 19 Chrášťany

    Nepřijímáme zásilky odesílané na dobírku.

  3. Všechny reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne obdržení reklamovaného zboží včetně reklamačního protokolu.

  4. V případě odůvodněné reklamace poškozené zboží bude opraveno nebo vyměněno za jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. z důvodu vyčerpání zásob), obchod vrátí Zákazníkovi ekvivalent ceny produktu nebo nabídne jiné zboží dostupné v obchodě.