Nemůžu se přihlásit do svého zákaznického účtu, co mám dělat?

Vždy je výhoda mít založený vlastní účet,

V něm vidíte nejen historii objednávek a veškeré dokumenty či tracking aktuálních objednávek, ale i svoje slevy a zvýhodněné ceny (ale až po přihlášení do tohoto účtu)

Může se ale stát, že systém Vás do Vašeho účtu "pustit nechce".

Je možné, že zadáváte nesprávný přihlašovací email nebo nesprávné heslo.

Pokud již máte svůj účet vytvořený, nejjednodušší cestou je obnovení hesla kliknutím na odkaz "Zapomenuté heslo".

 

zapomenute_heslo1083x356

Tímto způsobem získáte opět přístup ke svému účtu.

Pokud tento způsob selže, pak je nejlépe spojit se s námi (ideálně emailem na hello@painguru.cz) a my už situaci vyřešíme.

Není nejrozumnější cesta zakládat nový účet, protože tím byste přišli o stávající bonusy či výhody plynoucí z historie nákupů.