Backpod® - proti bolestem hrudní/krční páteře a žeber

Kód: BSBP01
2 370 Kč –20 % 1 890 Kč
Skladem
Můžeme doručit do:
18.06.2019

Bolesti u lopatek vystřelující nahoru, blokáda žeber, ohnutá postava či počínající hrb od počítače nebo telefonu...

Toho všeho vás zbaví pomyslné „prsty chiropraktika“ ukryté v tomto KIWI z Nového Zélandu.

Nenahraditelný i u bolestí na hrudníku (costochondritis) při zablokování žeberních kloubů.

Detailní informace

Detailní popis produktu

 slider-katha

Backpod® z Nového Zélandu - komplexní program pro tlumení bolestí zad, krku i hlavy vycházejících z hrudní páteře.


iHUNCH & TEXT NECK : civilizační exploze

Bolavá ohnutá záda (iHUNCH), bolavý ohnutý krk (TEXT NECK):

nejčastější důsledek hrbení se nad počítači, tablety či smartphony.


backpod_14

Při vzpřímené poloze je zátěž krku jen kolem 5 kg

Ale při hlavě ohnuté o 60º je už ZÁTĚŽ PĚTKRÁT VYŠŠÍ !

Neustálé hrbení se nad počítačem, tabletem či telefonem přirozené krční prohnutí páteře (lordozu) vyrovnává. 

Nebo páteř dokonce ohýbá dolů, a to i její horní hrudní část.

Postupně tak vzniká hrb.

Ano, SKUTEČNÝ HRB, pro který se dokonce v anglosaském světě vžil název iHUNCH. 

Tedy hrb z informačních technologií

iHunch


BACKPOD®  - REAKCE NA iHUNCH

Ztuhlé klouby, vazy a pouzdra či blokádu žeber nebo páteře nezvládnete sami doma nějakým cvičením, jogou nebo pěnovým válcem. 

Nejúčinnější jsou prsty zkušeného chiropraktika (vystudovaný lékař specializovaný na mobilizaci páteře).

Ty dokáží klouby, svaly i vazy uvolnit.

Často ale jen nakrátko.

Konstruktéři Backpodu® se inspirovali právě u zkušených chiropraktiků a vytvořili patentovaný systém, který simuluje práci jejich prstů při mobilizaci a nápravě blokád a ztuhlých kloubů. 

Existuje totiž jen velmi málo účinných prostředků pro hrudní páteř.

 A Backpod® je dnes jedním z nich. 


KDY BACKPOD® POUŽÍT

made_in_NZsm

Backpod® je užitečný všude tam, kde je třeba uvolnit struktury hrudní páteře, jako je např.: 

  • iHunch ("IT hrb")

  • Skolióza

  • Scheuermannova nemoc

  • Bechtěrevova nemoc

  • Costochondritis

  • Tietzův syndrom

  • Chronické astma

  • Bolesti žeber v těhotenství

  • Chronické bolesti zad z nesprávného držení těla


Kdy naopak Backpod NEPOUŽÍVAT :

  • u podezření na zlomeninu kosti
  • časně po operacích, u čerstvých poranění, zánětů, pásového oparu a kožních chorob
  • u dětí
  • u rovné či dopředu prohnuté hrudní páteře (zde je Backpod neúčinný)

Opatrnost je namístě u:

  • těžkých forem osteoporózy a osteopenie
  • zánětlivá fáze m. Scheuermann


POUŽITÍ

Backpod® je určen ke vzpřímení dopředu ohnuté krční a horní hrudní části páteře a k uvolnění ztuhlých úponů, kloubů a vazů (např. m. Scheuerman).

Pokud se meziobratlové a žeberní klouby zablokují, prakticky není šance mimořádně tuhé tkáně vlastními silami napravit.

backpod-base

V takové fázi už nepomůže jen "sedět rovně".

Sami navíc nemáte dostatečnou sílu k odblokování kloubu nebo uvolnění tuhého vazu kolem.

Zbývá tedy jen chiropraktik (příp. fyzioterapeut).

A nebo Backpod® !

hamburger-backpodVy dodáte sílu (vaše vlastní tělesná hmotnost), Backpod® pak pomyslné "prsty chiropraktika" .

To jsou speciálně tvarované trámce různé délky a tuhosti, které se opírají o různě vysoká "patra" základny vyrobené ze stejného materiálu jako čelní skla tryskových letadel. 

To vše je ukryté uvnitř typicky modrozeleného elipsoidu.

Obvyklá frekvence použití Backpodu je 1-2x denně pod dobu několika minut.

(podstatně častěji než vaše případné návštěvy chiropraktika)


DOPORUČENÝ POSTUP

  • položte Backpod® plochou stranou na koberec nebo podložku

  • pomalu se na něj položte tak, aby ležel podélně pod páteří mezi lopatkami (viz obrázek slečny v záhlaví)

  • nepoužívejte jej na lůžku, pohovce nebo jiném měkkém podkladě 

  • pokrčte nohy v kolenou a pod hlavu si dejte tři polštáře.

    backpod_19

  • dejte ruce za hlavu a nechte svá ramena i záda relaxovat.

  • bradu držte lehce nadzvednutou (možná budete cítit trochu nepohodlí, ale to obvykle zmizí během jedné minuty, jak se páteř povolí).

  • relaxujte v této pozici po dobu 30-60 sekund.

  • nechte relaxovat a klesat i své lokty, tím se budou roztahovat i hrudní svaly.

  • dýchejte pomalu a hluboce. Jakékoliv počáteční nepohodlí by mělo rychle ustoupit.

  • každých 30 až 60 sekund změňte polohu o zhruba 5 cm.

  • posouvejte se na Backpodu® nahoru a dolů a také přibližně na stejnou vzdálenost k oběma stranám.

  • neposouvejte Backpod® až na oblast krku nebo na spodní část hrudního koše.

  • většina blokád a svalových křečí je v oblasti kolem lopatek, takže se soustřeďte na tuto oblast.
    backpod_20

  • když se protahování se třemi polštáři stane pohodlnějším, můžete zvětšit sílu natažení odebráním jednoho polštáře (pak i druhého a třetího).

  • v závislosti na tom, jak máte pevná záda, může trvat několik týdnů, než se dostanete až do fáze používání bez polštářů.


CO JE DOBRÉ VĚDĚT

  • Backpod® můžete používat i v sedě, zejména při řízení - zapřete se o volant, abyste zvýšili tlak na páteřní struktury.

  • je dost malý, aby se vešel i do kabelky a snadno ho můžete mít sebou i na cestách.

  • Backpod® je skutečný zdravotnický prostředek k uvolnění zatuhlé hrudní páteře a hrudního koše a k udržení jejich volné pohyblivosti. Není to žádné magické "udělátko" - žádné magnetické vlny nebo gamma záření. I když je zelený.

  • Jsme přesvědčeni, že Backpod® je nejlepší prostředek pro spinální strečink na světě a jediný, který zajišťuje skutečně účinný strečink žeber.

 


best_idea1083

NÁŠ TIP

Zkuste efekt Backpodu® zkombinovat s účinkem transkutánní neuro- a myostimulace Mooyee (TENS/EMS).

M2_back_1083MOOYEE M2

Relaxace silných zádových svalů ve spojení s útlumem bolestí, které moderní TENS/EMS přinášejí, usnadňují a zrychlují odstranění potíží a bolestí v oblastí hrudní páteře.

  


NEJSTE SI ZCELA JISTÍ? NEBO MÁTE DOTAZ?

zavolejte_nam250


Jak používat Backpod

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:
MM Avatar autora Krční páteř 10.12.2018 13:22
Mám potíže s krční páteří a časté bolesti hlavy. Dá se to použít i na krční páteř?
P Avatar autora Krční páteř 10.12.2018 13:28
Některé bolesti za krkem mají původ v horní hrudní páteři. V takových případech je Backpod vhodné řešení. Pokud je na vině problém přímo s krčními obratli, tak pro takové případy bohužel určený není.
MB Avatar autora Kyfoza? 08.12.2018 10:48
Nemám kostochondritidu, ale lékařka říká, že mám kyfózu (prostě hrbatá záda od práce u počítače, dělám v účtárně). Je to dobré i na tu kyfózu?
P Avatar autora Kyfoza? 08.12.2018 11:07
Kyfoza je odborný termín pro výrazně "kulatá záda" (někdy už víceméně "hrb"), tedy přesně to, co se právě označuje jako iHunch. Tedy hrb, který souvisí s informačními technologiemi (PC, laptopy, mobily). Pokud Vám lékaři diagnostikovali kyfózu, tak přesně na to je určený Backpod. pěkný den painGURU
MB Avatar autora Bolesti krku 08.12.2018 10:30
Mám bolesti nejvíc na rozhraní zad a krku, spíš nad lopatkami. Dá se to na tyhle situace použít?
P Avatar autora Bolesti krku 08.12.2018 10:52
Určitě. Příčina těchto bolestí většinou spočívá právě ve střední a horní části páteře a je důsledkem hrbení se nad počítači. Přetěžování svalů páteře vede k ztuhnutí a jizvení a následně k blokádě obratlů a žeber. To je přesně to, proti čemu je Backpod určený :-) příjemný den od painGURU
Avatar autora Bolesti 02.12.2018 11:14
Prosím pěkně, mám Backpod první týden. Zkoušela jsem si dávat pod hlavu ty tři polštáře, ale stejně mně to dost bolí. Je pravda, že mně bolí páteř od lopatek až na krk dlouho, ale přijde mi, že to s Backpodem bolí hodně. Je to normální?
P Avatar autora Bolesti 02.12.2018 11:27
Pokud máte "kulatá záda" už dlouho, bývají vazy zkrácená, ztluštělé a hodně odolné proti jejich protažení. Aplikace Backpodu pak může být zprvu nepříjemná, ale NESMÍ BÝT VYLOŽENĚ BOLESTIVÁ. Pokud nestačí běžný postup (polštáře pod hlavu), přehoďte při prvním použití přes Backpod načechraný ručník. Tak budou začátky určitě příjemnější. Hezký den od painGURU
DH Avatar autora Dělá to nějakou masáž? 01.12.2018 17:59
To je nějaký masážní prostředek? Nebo to má alarm na správné držení těla?
P Avatar autora Dělá to nějakou masáž? 01.12.2018 20:38
Ne. Backpod není masážní prostředek ani alarm pro vzpřímenou páteř. Jeho účelem je pomocí speciálních "prstů" uvolnit zablokované klouby a ztuhlé vazy kolem páteře. Je to zatím jediný prostředek svého druhu. Pěkný večer painGURU
ZV Avatar autora Prý to není na krk ! 24.11.2018 20:56
V popisu se píše, že je Backpod i na bolesti krku. Proto jsem si tou koupila, ale v návodu je napsáno, že to není určené na krk. A nedá se to ani asi moc na krk použít, protože je všude jen o hrudní páteři. Je to tedy určené na bolesti za krkem nebo není? Děkuji předem za odpověď.
P Avatar autora Prý to není na krk ! 24.11.2018 21:06
Asi vzniklo určité nedorozumění. Celý program Backpod (vč. cvičení, masáže a korekce držení těla) vznikl k uvolnění a narovnání ohnuté (nahrbené) a ztuhlé horní části páteře. To je příčinou většiny bolestí krku iiHunch). Takže nepoužívejte Backpod přímo na krční páteř, ale na oblast od přechodu hrudní a krční páteře až k lopatkám. Podívejte se i na obrázky na stránkách a získáte lepší představu. Každopádně Backpod JE určen rovněž k řešení bolestí v oblasti krční páteře. Příjemný večer painGURU
VH Avatar autora Může se používat v posteli? 24.11.2018 20:34
Zajímá mně, jestli můžu Backpod používat třeba po ránu nebo před spaním v posteli?
P Avatar autora Může se používat v posteli? 24.11.2018 20:43
Používat Backpod na tak měkkém, resp.pružném podkladě doporučit nelze. Není tak totiž možné vyvinout dostatečnou sílu ke natažení a uvolnění stažených vazů a klouibů. Rozhodně si raději lehněte přímo na koberec s jedním nebo dvěma polštáři pod hlavou pro větší komfort (alespoň zpočátku). Tak bude Backpod rozhodně účinnější.
ZB Avatar autora Na jaké části páteře to funguje? 16.11.2018 17:29
Na které oblasti páteře ta věc zabírá? Je jasné, že na žeberní klouby, ale co třeba v kříži nebo na krku? Brabec
P Avatar autora Na jaké části páteře to funguje? 16.11.2018 17:50
Jak už tu bylo jinde uvedeno - Backpod je určen k uvolnění blokád obratlových kloubů (jak mezi obratlem a žebrem, tak i mezi obratli navzájem). Velmi dobře působí hlavně podél horní části páteře, asi nejlepší výsledky pak má na oblast mezi lopatkami. Příjemný den od painGURU
BS Avatar autora Bolesti krku 16.11.2018 17:21
Chci se zeptat, jestli to pomůže i s bolestmi krku (často mě bolí i hlava od krční páteře)?
P Avatar autora Bolesti krku 16.11.2018 17:33
Ano, jistě. Celý program Backpod (masážní, protahovací i posilovací cviky) je určen pro potíže související s "nahrbováním" střední a horní páteře. A také bolestí hlavy od krční páteře. Je vhodný pro léčbu celé horní páteře. Pěkný den painGURU
5
23x
4
2x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
4
VS Avatar autora | 26.05.2019
Je to vlastně kompenzační pomůcka a pro efekt se musí používat denně. S tím je nutné počítat. Po cvičení se člověk cítí opravdu narovnaný. Mám to zatím krátce, takže nemůžu hodnotit zlepšení, ale věřím že bude. Nevýhoda je cena, ale zpracování pomůcky je kvalitní
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
VK Avatar autora | 22.05.2019
Po vybalení se mi to zdálo spíš jak nějaká hračka nebo něco takového. Když jsem to pak zkusila podle návodu, musím dát za pravdu ostatním tady. V návodu jsou i kapitoly pro profesionální použití, ale ty jsou jen v angličtině. Zkouším se prokousat i tím, to vypadá dost zajímavě, hlavně pro mé potíže. Spokojenost.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
KB Avatar autora | 10.05.2019
Jsem drobná a hodně štíhlá a na mně je to asi dost velké. Použila jsem složenou deku místo polštářů a funguje to teď skvěle. Kdyžtak jenom přehnu deku ještě jednou nebo ji rozprostřu a tím si docela dobře reguluju, kolik má Bacpod kolem páteře tlačit. Jsem spokojená.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
PH Avatar autora | 09.04.2019
Bolesti mezi lopatkami už mi trápily několik měsíců. Chodil jsem na rehabilitaci, většinou to na chvilku byla lepší, ale pak znovu. Upřímně, moc jsem tomu zelenému bobku nevěřil, ale hodně mně to překvapilo. V dobrém. Akorát to je asi dobré používat i když ty nejhorší bolesti povolí, jinak po pár dnech cítím, že mi to začíná zase trochu tuhnout.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
GW Avatar autora | 04.04.2019
Velká spokojenost, výrazně mi ustoupily bolesti hrudní páteře.. Používám denně.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
JH Avatar autora | 04.02.2019
Je to dobré, používám to teď každý den. Objednávku mi doručil kurýr hned druhý den, to mě příjemně překvapilo. Děkuji.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
RH Avatar autora | 01.02.2019
Souhlasím s jinými příspěvky, že ze začátku to může trochu bolet a je dobré používat ty polštáře. Jak ale páteř trochu povolí, je to už jen lepší a lepší. Zkoušela jsem to různě rozcvičit, ale moc to nepomáhalo. Teď si myslím, že to bude dobré. Objednávku jsem dostala za dva dny, měla jsem dobírku, vše proběhlo v pořádku.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
MR Avatar autora | 22.01.2019
Mám už výrobek několik týdnů, měla jsem pořád nejenom bolesti u lopatek, ale střílely mi i nahoru do krku. A taky mě bolela často hlava. Zajímavé je, že postupně mi přestalo bolet jak nahoře v zádech, tak krk a dokonce mám pocit, že i migrény. Resp. bolesti hlavy. Uvidíme, jestli to vydrží, zatím jsem nadšená.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
PH Avatar autora | 19.01.2019
Jednoduché, lehké, malé, ale zjevně účinné. Je pravda, že to chvílema bolí, ale když si to podložím, tak OK. Mám skoro hrb od počítače, tak věřím, že se to nějak napraví.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
VK Avatar autora | 11.01.2019
Dobré, zatím to nemám dlouho, zdá se, že to zabírá.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
P Avatar autora | 07.01.2019
Au, au :-) No, trochu to fakt bolí, ale jen na začátku. Aspoň je vidět, že to asi účinkuje!
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
BF Avatar autora | 03.01.2019
Dost to bylo zpočátku nepříjemné ale vydržela jsem to. Pak se to začalo zlepšovat a přestaly mně i bolesti hlavy. Zajímavé.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
JV Avatar autora | 30.12.2018
Doporučuji obchod, vyřízení objednávky obratem, vše OK. Produkt je potřeba používat z počátku zvolna dle doporučení výrobce.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
LK Avatar autora | 28.12.2018
Doporučuji, vše OK.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
RK Avatar autora | 16.12.2018
Na zablokované žebro to pomohlo skvěle. Teď si to vzal manžel, má ohnutá záda z práce, tak uvidíme. DOručení bylo obratem a naprosto v pořádku.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
RS Avatar autora | 09.12.2018
Zezačátku to trochu bolelo, to je pravda. Ale teď po dvou týdnech už je to paráda.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
EH Avatar autora | 04.12.2018
Tahle malá věc je lepší než všechny masáže, cviky a pomůcky, co jsem měla doteď, dohromady. U mně stačí doslova 10 minut každý den, dám si to před spaním a ráno v pohodě. Žádné bolesti v lopatkách, které jsem už těžko snášela. Jsem nadmíru spokojená :-) Díky
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
PK Avatar autora | 01.12.2018
Super
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
VH Avatar autora | 26.11.2018
Za mně dobrý. Ale nevěřil bych, jak to dokáže bolet, když si to dá člověk pod záda. hlavně že to zabírá.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
BH Avatar autora | 24.11.2018
Bomba. Jen mně mrzí, že jsem o tom nevěděla už dřív. Přes šest let zkouším všechno možné na kostochondritidu a nic moc. Tohle mi pomohlo snad během dvou týdnů. Je pravda, že to pořád občas pobolívá, ale to není nic proti tomu, co to bývalo. Mám radost.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
4
DK Avatar autora | 23.11.2018
Byla jsem na brigádě v zahraničí a tam jsem viděla tuhle věc. Bolí mě často mezi lopatkami, asi ze sezení u PC. Tohle mi pomáhá, akorát je to na mě dost velké. Bylo by možná dobré, kdyby dělaly víc velikostí (i pro drobné lidi jako já).
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
RH Avatar autora | 19.11.2018
Mám dlouhodobě chronické potíže, nejprve jsem vyměnil matraci, chodil na cvičení, ale nic nepomohlo. Vyzkoušel jsem Backpod a cítím se daleko lépe.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
KH Avatar autora | 16.11.2018
Mám blokádu hrudních žeber a úplně mě to pálí mezi lopatkami a na hrudníku. Tohle mi hodně pomohlo, řekl bych tak na 85%. Jsem rád.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
IV Avatar autora | 15.11.2018
Vše OK, zatím používám krátce, ale mám pocit, že potíže ustupují.
lie back and treat yourself l lie back and treat yourself l
5
HN Avatar autora | 15.11.2018
Backpod jsem viděla, dkyž jsem byla na Novém Zélandu. Měla ho kamarádka. Měla jsem už kolikrát dost velké bolesti od hrudní páteře a museli mi to vždycky odblokovat na rehabilitaci. S tímhle to zvládám i sama.